Image

UNIT CMMIS & KHIDMAT PELANGGAN

  • Melaksanakan penyediaan mesyuarat dan pengemaskinian laporan-laporan berkaitan aduan kerosakan
  • Melaksanakan proses pengurusan mesyuarat, taklimat dan latihan berkaitan penggunaan Sistem CMMIS
  • Melaksanakan proses pengurusan khidmat pelanggan/perkhidmatan kaunter aduan kerosakan
  • Melaksanakan proses pengurusan Sistem CMMIS

cmmis2

BIDANG & URUSAN

  • Kaunter pelanggan
  • Terima panggilan aduan kerosakan (CMMIS)
  • Daftar kehadiran pelawat/ Kakitangan/ Kontraktor dan lain-lain
  • Pas pelawat/ tag nama pelawat
  • Kad pas masuk pintu di JPP
  • Laporan kerosakan
  • Mengumpul data work Order
  • Membuat data analisis kerosakan
logo jpp black 

Jabatan Pembangunan & Penyelenggaraan

Universiti Utara Malaysia, 06010 UUM Sintok

Kedah Darul AMan

Tel: 04-928 2001      Faks: 04-928 2010

E-mel : Jpp@uum.edu.my

footer20171200px

download download 1 download 2 download 3 download 4 download 6 download 7 download 8 download 9 download 10 download 11 download 12

 

Waktu Bekerja:

                 Ahad - Rabu 8:00 Pagi- 5:00 Petang

           Khamis: 8:00 Pagi - 3:30 Petang

                              Waktu Rehat 1:00 Petang-2: Petang

                                                   Hari Minggu (Jumaat & Sabatu ) Cuti Am: Tutup